Erkeğin erkeklere karşı ilgi duymasının nededenleri nelerdir? Bu konuyla ilgili küçük bir araştırma yaptım. Bulgularımı sizlerle paylaşmak istiyorum:
1-Bir erkeğin başka bir erkeğe ilgi duyması için akıl hastası ya da psikolojik rahatsızlığı olabilir.
2-Hormonal bir sorun olabilir.
3-Ailede baba, pasiftir. Babalık rolünü tam olarak yerine getirmiyor olabilir.
4-Çocuk, kadınların ve kızların etkin olduğu bir aile ortamında yetişmiş olabilir.
5-Ergenlikten itibaren karşı cinsten her türlü nefsani hazzı almış, doyuma ulaşmış ve cinsel yaşamda farklılık istiyor olabilir.
6-Sosyal çevresinde bu tür sapık ilişkiler yaşanıyor olabilir.
Her başlık farklı bir makale konusu olmakla birlikte okuyucularıma tavsiyem şudur: Çocukların cinsel terbiyesiyle her zamankinden daha çok ilgilenmelisiniz. Çocukların cinsel kimliklerinin oluşması için uygun ortamlar oluşturmalısınız.
https://www.facebook.com/mehmedbuyuksahin/
26 Mart 2016
25 Mart 2016
BİR SINAVDAN SONRA
YGS sonuçları açıklandı.
Özel okul öğrencilerinin yine ön sıralarda olduğunu göreceğiz.
Gazetelerin yarın çıkan nüshalarında boy boy ilanlar olacak. O ilanlarda aileler, çocuklarını kazandırdıkları için okullarına ve öğretmenlerine teşekkür edecekler.
Her sınavdan sonra tartışmaya açılan sınav ve eğitim sistemi problemleriyle ilgili herkes birşeyler söyleme yarışına girecek.
Bu söylediklerimin hiç biri kehanet değil...
Sistemdeki eksik ve aksaklar elbette tartışılmalı, doğrusu teklif edilmeli ve sistemler çağın gereklerine göre yeniden düzenlenmelidir. Ancak suçu tamamen sisteme bağlamak da insafsızlık olur.
Özel okullarda ders veren öğretmenlerin tamamına yakını devletin okullarında okumuş, ellerinde devlet üniversitelerinden aldıkları diplomalar vardır. Özel okulların müfredatı da devlet okullarında uygulananın aynısı. Bir çok devlet okulunu incelediğimiz zaman bina ve teknik donanım yönünden özel okul imkanlarına denk olduklarını görürüz. Buna rağmen özel okullar neden başarılı? Özel okullar, ulu önder Mustafa Kemal Atatürk’ün: “Eğitimde feda edilecek fert yoktur.” vecizesini misyon edinip birebir eğitim ve yerinde rehberlik yaparak öğrenciyi geleceğe hazırlamak için bir ekip çalışması yapmaktadır. Dolayısıyla başarıyı haketmektedirler... Bu durum asla küçümsenmemeli. Bu çalışmalar örnek alınmalı.
Her şeyi tenkit, her şeye itiraz, bir yıkma hamlesidir.
Sistemdeki eksik ve aksaklar elbette tartışılmalı, doğrusu teklif edilmeli ve sistemler çağın gereklerine göre yeniden düzenlenmelidir. Ancak suçu tamamen sisteme bağlamak da insafsızlık olur.
Özel okullarda ders veren öğretmenlerin tamamına yakını devletin okullarında okumuş, ellerinde devlet üniversitelerinden aldıkları diplomalar vardır. Özel okulların müfredatı da devlet okullarında uygulananın aynısı. Bir çok devlet okulunu incelediğimiz zaman bina ve teknik donanım yönünden özel okul imkanlarına denk olduklarını görürüz. Buna rağmen özel okullar neden başarılı? Özel okullar, ulu önder Mustafa Kemal Atatürk’ün: “Eğitimde feda edilecek fert yoktur.” vecizesini misyon edinip birebir eğitim ve yerinde rehberlik yaparak öğrenciyi geleceğe hazırlamak için bir ekip çalışması yapmaktadır. Dolayısıyla başarıyı haketmektedirler... Bu durum asla küçümsenmemeli. Bu çalışmalar örnek alınmalı.
Her şeyi tenkit, her şeye itiraz, bir yıkma hamlesidir.
Şayet insan, bir şeyi beğenmiyorsa, ondan daha iyisini yapmaya çalışmalıdır.
Zira, yıkmaktan harabeler, yapmaktan da mimariler meydana gelir.
Sistemi tartışmak, ona buna taş atmak yerine, kendimize düşen görevleri yerine getirelim.
Her zaman kusuru başkalarında arayanlar, kendi kusurlarını göremeyecek kadar kör olduklarını ne zaman anlayacaklar? Bilmem ki…
Öğrencilerimizi tebrik eder hayatlarında mutluluk ve başarılar dilerim...
Her zaman kusuru başkalarında arayanlar, kendi kusurlarını göremeyecek kadar kör olduklarını ne zaman anlayacaklar? Bilmem ki…
Öğrencilerimizi tebrik eder hayatlarında mutluluk ve başarılar dilerim...
Sınav sonuçları için TIKLAYINIZ!
https://www.facebook.com/mehmedbuyuksahin
5 TAŞ OYUNU
5 TAŞ OYUNU OYUN KURALLARI
Oyun Başlangıcı:
Oyuna kura ile başlanır.
Oyunun Amacı:
Oyun alanının ortasındaki logoyu kapsayacak dört köşeyi ele geçirmektir.
Oynama Şekli:
1. Oyuncular taşlarını, ortak karar vererek, simetrik biçimde oyun alanına dizerler.
2. Hamle sırası gelen oyuncu, taşını, bağlantılı ve boş komşu noktalardan birisine kaydırır.
Oyun Kısıtlamaları:
1. Oyuncular, taşlarını rakip oyuncu taşının üzerinden atlatamaz.
2. Rakibin taşının yerine taşını koyamaz.
3. Rakip taşını oyun dışı bırakamaz.
Oyun Bitişi:
Oyun alanının merkezindeki büyük dikdörtgeni kapsayacak herhangi bir dörtgeni yapan oyuncu, oyunu kazanır.
Oyun Başlangıcı:
Oyuna kura ile başlanır.
Oyunun Amacı:
Oyun alanının ortasındaki logoyu kapsayacak dört köşeyi ele geçirmektir.
Oynama Şekli:
1. Oyuncular taşlarını, ortak karar vererek, simetrik biçimde oyun alanına dizerler.
2. Hamle sırası gelen oyuncu, taşını, bağlantılı ve boş komşu noktalardan birisine kaydırır.
Oyun Kısıtlamaları:
1. Oyuncular, taşlarını rakip oyuncu taşının üzerinden atlatamaz.
2. Rakibin taşının yerine taşını koyamaz.
3. Rakip taşını oyun dışı bırakamaz.
Oyun Bitişi:
Oyun alanının merkezindeki büyük dikdörtgeni kapsayacak herhangi bir dörtgeni yapan oyuncu, oyunu kazanır.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)