20 Şubat 2016

SANAL DÜNYADA YER ALMAK

1995 yılından beri sanal dünyayla iç içe oldum. İnternetin etkili bir iletişim kanalı olduğunu tecrübe ederek anladım. Yirminci yüzyılın son çeyreğinde yazılı, sözlü ve görsel medyada yer alamayanların yegane sığınağı sanal dünya oldu. Ben de değişik zamanlarda internette paylaşımlarda bulundum.
https://www.google.com.tr adresinin arama çubuğuna adımı ve soyadımı yazdım. Arama yaptırdım. 0,37 saniye'de yaklaşık 30.200 sonuç bulundu. Aklınıza "Dünya'da adı Mehmet, soyadı Büyükşahin olan tek kişi siz misiniz?" diye bir soru gelebilir. Haklısınız. Fakat şunu iddia edebilirim ki bu aramada ortaya çıkan rakamın ekser çoğunluğunda benim yazılarım, kitaplarım ve etkinliklerimden bahsedilmektedir. Bu mutlu edici bir durumdur.
Başka sitelerde yayınladığım yazıları tekrar etmemek için bunların bazılarını derledim. Linklere tıklayarak onları da okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz.

  1.  Abdullah’ın Alnındaki Nur
  2. Efendimizin Anne ve Babasının Nikahını Kıyan Hangi Peygamberdi?
  3. Efendimize Anne Olmak: Annelerin Sultanı Olacaksın
  4. Efendimize Anne Olmak: Sen Ağlama Cancağızım
  5. Bir Vefa Örneği: O Sizi Sevmese de Ben Sizi Seviyorum
  6. Çocuk Özlemi: Ben Sana Anne Olurum 
  7. Güllerin Sırrı: Sevgi, İnanç ve Ümit! 
  8. Vatan Özlemi: Türkçem Benim Ses Bayrağım 
  9. Annelik Ruhu: Isındın mı Kızım? 
  10. Minnet Duygusu: Türkçe Görülen Rüya 
  11. Meğer Türkçe Anadilimmiş
  12. Kırık Vazonun Gülleri Ya Da Sevgi Çiçekleri 
  13. Yağmurdan Sonra
  14. Simitçi Çocuk
  15. Gazoz Kapağı
  16. Beyaz Atlılar
  17. Gurbette Bayram
  18. Son Bakış
  19. Yetim Kuş
  20. Bir Ağaca Baba Diye Bakmak
  21. İki Anne
  22. Zevkin Günahla Beslendiği Demlerde
  23. Sessiz Çığlık
  24. Habil'in veya Kabil'in Yolunda Olmak
© Mehmet BÜYÜKŞAHİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya yazınız...